Debriefing

Allinq vroeg ons de huidige huisstijl om te zetten in een mooie digitale setting, waardoor ze een meer professioneler imago krijgen. Rekening houdend met dit en de altijd up to date kennis van de techniek was aan ons de taak om met een mooi plan te komen. Vanuit de rustige huisstijlelementen en een duidelijke navigatiestructuur wil je de bezoeker meenemen in de wereld van Allinq.

Allinq

Kernwaarden

  • landelijk
  • professioneel
  • connect
  • verbinden
  • specialist

Missie/doel

Allinq met de kennis die ze in huis hebben de verbindende factor laten zijn met de bezoeker. Door middel van veel kennisoverdracht zo een brug slaan met de bezoeker op de website.

oftewel

“connecting together”

Color
mix

  • #1d93d1

  • #b9b5af

  • #dbdad7

  • #ffffff

#1d93d1

zie je mij? ik ben de kleur van de idealist die in een mondiaal perspectief oplossingen kan bedenken.

admiral blue

Typo
grafie

Headings

Broodtekst

fotografie

Allinq staat voor innovatie, maar ook samenwerking is erg belangrijk. Dit uit zich dan ook door middel van de foto’s die zijn gemaakt. Foto’s waarin real life situaties op locatie of op kantoor worden getoond en waar samenwerken ook zichtbaar is. De foto’s met de nieuwste snufjes op het gebied van techniek geeft duidelijk weer dat ze ook zeer zeker heel vooruitstrevend zijn. Al scrollend en lezend door de website, krijg je door het gebruik van de foto’s een goede en zeer complete indruk wie Allinq is, wat ze doen en waar ze voor staan! Hier ga je echt even voor zitten!

het resultaat

De doelstelling voor Allinq was het creëren van een sterke en eenduidige basis waarin alle expertises goed tot zijn recht komen. Voor ons een mooie uitdaging om de missie en visie ‘Samen verbinden, Nu morgen en Daarna’ terug te laten komen. Dat is ook waarom wij hebben gekozen voor een opbeurende en aantrekkelijke beeldstijl waarin mensen worden afgebeeld in een eigentijdse werkomgeving i.c.m. een blauwe overlay in de huisstijl van Allinq. Bij de restyling van de website waren stijl technisch 2 dingen belangrijk. De grafische stijl hebben we extra pit gegeven door het subtiel terug laten komen van de bollen samen met de kenmerkende vlakken die altijd in een hoek van 10 graden geprojecteerd worden. Dit is gelukt al zeggen we het zelf. Verder werden we uitgedaagd om een interactief AIM model te creëren wat het telecomnetwerk en klant nog dichterbij elkaar brengt om zo het maximale uit telecomnetwerken te halen.