Debriefing
Het uitleggen van een ingewikkeld proces door middel van een infographic. Daarbij een website die fungeert als een duidelijk platform voor informatie om zo helder en transparant mogelijk te kunnen communiceren.
GBN-AGR is de partij die in Nederland als eerste de circulaire verwerkingsfaciliteit voor kunstgras gaat bouwen: de oplossing voor het Nederlandse kunstgrasprobleem. In Nederland is er namelijk een enorme kunstgrasberg ontstaan. Er komt een verwerkingsfaciliteit die kunstgras volledig kan verwerken tot nieuwe, hoogwaardige circulaire grondstoffen.
Het uitleggen van een ingewikkeld proces door middel van een infographic. Daarbij een website die fungeert als een duidelijk platform voor informatie om zo helder en transparant mogelijk te kunnen communiceren.
GBN
Artificial
Grass
Recyling
Kernwaarden
In Nederland is een enorme kunstgrasberg ontstaan. Er zijn in ons land namelijk momenteel geen partijen die deze dienst schoon en veilig, laat staan circulair, kunnen aanbieden. GBN-AGR is de eerste partij die in Nederland de eerste circulaire verwerkingsfaciliteit voor kunstgras heeft gebouwd. Door marketing strategisch in te zetten is het doel om de naamsbekendheid te vergroten.
oftewel
Het beeldmerk symboliseert de letter G en de letter B. GBN staat voor Grond Bank Nederland. Het logo is door diverse uitgangspunten tot stand gekomen. De kernwoorden hiervoor zijn innovatie, betrouwbaar, verbinden, keten, regie, creatief, transparant, samenwerken en flexibel. De kleuren rood en wit vertegenwoordigen Nederland; trots, groots, innovatief, kwaliteit, kennis, sterk en belangrijk.
#071d43
#1a91d3
#950c19
#c7c9cb
zie je mij? ik ben de kleur integer zijn, professioneel ingesteld en kies ervoor om succesvol te zijn in het leven.
GBN Blauw
Headings
Broodtekst
De fotografie laat zien dat er ‘life after recycling’ is, zoals lol op het kunstgras door middel van sport en spel. Het doel van recycling is het uitbannen van earth ‘overshoot’ day. Het leefbaar houden van de aarde en voldoende grondstoffen beschikbaar te houden voor huidige en toekomstige generaties.
Een compleet verhelderend verwerkingsproces was nodig om consumenten en bedrijven bekend te maken met de 100% circulaire verwerking van kunstgras. Samen zijn wij notabene verantwoordelijk voor de aarde van morgen. Het proces als illustratie was de basis. Website, on- en offline advertenties in combinatie met social media marketing was het vervolg.
Cont
act
we drinken graag samen een kop (sterke) koffie om uw imago te laten groeien.
Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.
Akkoord, snap ik helemaal!U gebruikt een sterk verouderde internetbrowser.
Werk uw huidige browser bij naar de laatste versie. Update mijn browser nu