Debriefing

Ixorg wil meer mensen, dus lidmaatschappen werven. Online is hiervoor het belangrijkste medium, waarbij social media en bannering veelvuldig toegepast kan worden.

ixorg

Kernwaarden

  • verzekerd
  • risico's
  • betrouwbaar
  • sparen
  • gemak

Missie/doel

Het verdubbelen van het aantal leden door middel van een duidelijke combinatie op online gebied om het product zo goed mogelijk uit te lichten, waardoor ook mond op mond reclame zal ontstaan.

oftewel

“Verzeker je alleen voor échte risico’s!”

Color
mix

  • #f3a1c7

  • #f0eaf4

  • #a1d6ec

  • #fee25d

  • #ffffff

#623289

ik ben de kleur van raad & daad, bemiddeling en betrouwbaarheid.

ixorg paars

Typo
grafie

Headings

Broodtekst

fotografie

De foto’s die worden gebruikt op de website en in de huisstijlitems zijn in opdracht van Ixorg gefotografeerd. Kenmerkend van de foto’s zijn de actieve personen en mensen met een mooi gebit. Verder wordt er veel in het reclamemateriaal gebruik gemaakt van illustraties. Deze illustraties schetsen situaties, waarna mensen een beroep kunnen doen op de zorg van Ixorg.

het resultaat

We houden van keuze, maar niet van kiezen. We willen zelf bepalen hoe we ons geld uitgeven. Een unieke ongevallenverzekering buiten de basisverzekering om bekend maken bij het gros van Nederland was een mooie uitdaging voor ons strategische team. Wij ontwikkelden doordacht de complete branding, positionering in de markt, website en on- en offline campagnes.