eigentijds en avontuurlijk

Een eigentijds magazine met een avontuurlijke uitstraling, maar ook veel rust. Door bijvoorbeeld de productpagina’s op te zetten in een ‘blokken stramien’, oogt het geheel toch rustig. Elk product zijn eigen kader. De ‘Blogverhalen’ met relatief veel tekst, zijn in een opzet gemaakt met combinatie van tekst en beeld en veel wit. Hierdoor leest het fijn! Door de afwisseling van mooie eigen fotografie, artikelen/verhalen, relevante advertenties, infoblokjes van de kampeerspecialisten en productinformatie is dit een reisgids geworden die je hopelijk graag langer bewaart en inkijkt als je wat inspiratie nodig hebt voor je eigen avontuur!

Ook een eigen magazine?

Wilt ook dat we uw bedrijf eens onder de loop nemen? En kijken wat we voor u kunnen betekenen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Missie/doel

Het zomermagazine moet een uitstraling hebben die verschillende doelgroepen aanspreekt. Zowel de ervaren als oriënterende kampeerder, maar ook de avonturier! Kampeerwereld wil graag haar klanten van een goed advies voorzien en ze het liefst naar de winkel laten komen. Daar kunnen ze terecht voor deskundige hulp van de kampeerspecialisten.

oftewel

“Voor elk avontuur kun je terecht bij dé specialist.”

Kampeer
wereld
Hendriks

Kernwaarden

  • trending
  • imago
  • kampeergevoel
  • outdoor
  • vakantie

Color
mix

  • C34 M0 Y8 K16

  • C41 M35 Y42 K17

  • C1 M99 Y64 K0

  • C0 M0 Y0 K100

  • C77 M21 Y12 K25

  • C0 M0 Y0 K0

  • C0 M66 Y77 K0

#ffaa33

ik ben de kleur van energie, zon, zomer, avontuur, levensplezier en geluk

adventurous yellow

Typo
grafie

Headings

Headings

fotografie

Er is gekozen voor stoere, avontuurlijke fotografie met een rauw randje! Geënt op outdoor; een weerspiegeling van het buitenleven. De fotografie in de reisgids vertelt het verhaal en laat het avontuur zien. Ondertussen maakt het een tour langs de produkten en het  uitgebreide assortiment.