Debriefing

Verjongen, vernieuwen en van deze tijd zijn. Dat waren de wensen van Lentink de Jonge. Meer van deze tijd. De accountantswereld staat bekend om zijn oubolligheid terwijl een kantoor als Lentink de Jonge juist heel vooruitstrevend is. Maar de oude uitstraling gaf dat niet weer. Dus aan ons de schone taak om hier naar te kijken.

Lentink
De Jonge

Kernwaarden

  • verjongen
  • professioneel
  • meedenkend
  • menselijk
  • betrouwbaar

Missie/doel

Zich onderscheiden door veel persoonlijke aandacht en de hoogst mogelijke mate van kwaliteit en dienstverlening.

oftewel

“Persoonlijk advies met een hoog rendement.”

Color
mix

  • C34 M0 Y8 K0

  • C23 M10 Y12 K0

  • C65 M5 Y12 K0

  • C0 M0 Y0 K100

  • C77 M21 Y12 K1

  • C0 M0 Y0 K0

#8e2078

Zie je mij? ik ben de kleur van intuïtie, daadkracht, leiding, raad en bemiddeling.

lentink cyclaam

Typo
grafie

Headings

Broodtekst

fotografie

Voor de fotografie is er gekozen voor de mensen achter Lentink De Jonge. De foto’s stralen informaliteit uit met kennis van zaken. Samenwerken met elkaar, collega’s en afdelingen, maar ook de samenwerking met de klanten. Professioneel & menselijk!

het resultaat

Accountants staan meestal niet bekend om hun vlotte imago … Dit geldt zeker niet voor Lentink De Jonge. Met de restyling van hun huisstijl hebben we een frisse stijl neergezet met krachtige kleuren en een duidelijk typografie. De kunst van het weglaten. Oftewel: geen poespas en veel wit zorgen voor een helder beeldtaal. Cyclaam als call to action kleur zorgt voor een pittige noot. Dit in combinatie met goede fotografie geeft dit gerenommeerde accountantskantoor het frisse imago waarmee ze de toekomst tegemoet kunnen kijken.