Debriefing

Aan ons werd gevraagd een nieuwe website te maken voor de zakelijke lease. Een belangrijk speerpunt was ‘Call to action”. Door middel van formulieren en duidelijke buttons op de website is dit makkelijk te vinden en zeer helder voor de klant. Ook was het belangrijk dat er in de website ruimte is voor nieuws, informatie en Social Media.

MKB
Lease

Kernwaarden

  • zakelijk
  • lease
  • wagenparkbeheer
  • advies
  • persoonlijk

Missie/doel

Het doel en vooral de missie is om zoveel mogelijk informatie te delen met bezoekers en bestaande klanten. Denk aan nieuwe wetgeving, milieueisen en actuele berekeningen. Er speelt altijd een hoop op het gebied van zakelijke lease. Op deze manier willen ze laten zien dat ze een betrouwbare partner zijn met kennis van zaken en op basis daarvan zo veel mogelijk lease contracten binnen te halen.

oftewel

“leasen doen we samen”

Color
mix

  • #1da695

  • #edf8f6

  • #9c0a54

  • #ffffff

#9c0a54

zie je mij? ik ben de kleur van intuïtie, daadkracht, leiding, raad en bemiddeling.

call to action

Typo
grafie

Headings

Broodtekst

fotografie

De fotografie op de website heeft net als het beeldmerk een ‘open blik’. De foto’s stralen uit dat MKB Lease staat voor een beter advies, direct en persoonlijk contact. Leasen doen we samen!

het resultaat

Voor MKB Lease, sinds 1988 de leasemaatschappij voor MKB- en ZZP Nederland mochten wij de website voorzien van een compleet nieuwe uitstraling. Belangrijke kernwaarden hierin waren ‘altijd duidelijk’, exact wat het bedrijf wil uitstralen. Wat de slogan al aangeeft was de doelstelling een heldere en overzichtelijke website te creëren waar beeld i.c.m. lichte en frisse kleuren de sfeer bepaald. De rode call to action kleur vertegenwoordigt de aandacht voor detail en dit i.c.m. zijn vorm geeft een open blik naar de toekomst. Door te kiezen voor een duidelijke website structuur/ menu kan de klant in een oogopslag zien waar ze de informatie kunnen vinden die ze zoeken. Voor de vindbaarheid adviseerden wij hen te kiezen zoekmachine optimalisatie en meer tijd te investeren in de contentpagina’s.