Debriefing

Een brochure in combinatie met verkoopborden om de bewoners uit Putten- en omstreken bekend te maken met de compleet vernieuwde woonwijk Rimpeler.

Quo vadis
Rimpeler

Kernwaarden

  • Woningen
  • putten
  • verkoop
  • groen
  • duurzaam

Missie/doel

Het doel was de nieuwe wijk Rimpeler in Putten te promoten. Rimpeler heeft een zeer gevarieerd aanbod en keuze uit verschillende woningtypes, oftewel voor ieder wat wils. Net als de uitstraling van deze woningen moest de brochure comfort, duurzaamheid en een moderne uitstraling krijgen.

oftewel

“eigentijds en
dorps in het groen.”

Color
mix

  • #519995

  • #f5b86a

  • #17446b

  • #9adab8

#519995

zie je mij? ik ben de kleur van avontuur, Stimuleer je persoonlijke ontwikkeling. Verder spoor ik je aan je eigen pad te vinden.

Rimpeler groen

Typo
grafie

Headings

Broodtekst

fotografie

De beelden die worden gebruikt in de brochures zijn 3D impressies, geen echte foto’s, de woningen moeten immers nog gebouwd worden. Aan de hand van de impressies krijgen geïnteresseerden een goed en compleet beeld over hoe de wijk en de woningen er van binnen en buiten uit komen te zien.

het resultaat

Op basis van de bestaande huisstijl in combinatie met veluwse elementen is er een fysiek magazine gemaakt. In dit magazine vind je informatie over de nieuw gebouwde huizen en krijg je een goede indruk van de plaats Putten. Deze veluwse stijl is doorgevoerd in andere communicatie uitingen als roll-up banners en bouwborden.