Debriefing

Scheer en Foppen Installatietechniek was toe aan een heel nieuw imago. Dit nieuwe imago moest ook vertaald worden naar verschillende offline uitingen. Vernieuwing van het logo gold als de kick off.

Scheer &
Foppen
Installatie
techniek

Kernwaarden

  • installatie
  • techniek
  • specialisten
  • betrouwbaar
  • verzekerd
  • succes

Missie/doel

De belangrijkste kernwaarden voor de vernieuwing van de huisstijl en website van SFI waren om het ‘samen’ gevoel te benadrukken: Samen bouwen we aan morgen. Het oude S&F beeldmerk transformeren naar SFI en een duidelijke tweedeling tussen de werknemer en de eindgebruiker (klant) tot zijn recht te laten komen.

oftewel

“uw techniek
in goede handen”

Color
mix

  • #fed900

  • #60c6ee

  • #394e57

  • #000000

#fed900

zie je mij? Ik ben geel en ik ben de leukste thuis! Ik leer graag, denk goed na, analyseer de boel en geef mijn inzichten door.

technical yellow

Typo
grafie

Headings

Broodtekst

fotografie

De fotografie die gebruikt wordt voor Scheer en Foppen wordt altijd 2-delig (samen) getoond. Aan de ene zijde een Scheer en Foppen werknemer en aan de andere kant de klant (eindgebruiker). De foto’s zijn licht en zacht van kleur en worden gebruikt om het ‘goede’ te benadrukken. Om het persoonlijke en familiaire gevoel van het bedrijf te benadrukken, worden de werknemers middels foto’s voorgesteld met daarbij vermelding van hun functie.

het resultaat

Samen, het belangrijkste uitgangspunt van Scheer & Foppen. We creëerden een compleet vernieuwde branding wat klant en personeel dichter bij elkaar bracht. We verzorgden de fotografie, pandbelettering, nieuwe website en een personeelsblad.