eigentijdse look-and-feel

Een innoverend concept dat werkt. Veel consumenten in het buitengebied hebben kennisgemaakt met Solcon en snel internet in het buitengebied. Met een eigentijdse look en feel ontwikkelden wij een landelijke social media campagne met als doel iedereen bekend te maken dat ook bij hen glasvezel mogelijk is.

Ook social stories?

Wilt ook dat we mooie social posts of stories maken? En kijken wat we voor u kunnen betekenen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Missie/doel

Prospects in het buitengebied in heel Nederland triggeren om gebruik te maken van het supersnelle én stabiele Solcon Glasvezel Buitenaf.

oftewel

“Solcon Buitenaf sluit je níet buiten.”

Solcon
Buitenaf

Kernwaarden

  • buitengebied
  • verbinding
  • razendsnel
  • service
  • internet

Color
mix

  • #f39200

  • #0783b5

  • #025171

  • #ffffff

#1f9bd7

ik ben een van de hoofdkleuren uit het kleurenpalet van solcon.

solcon blue

Typo
grafie

Headings

Broodtekst

fotografie

De sfeer van de beelden worden gekenmerkt door een typisch
Hollands landelijk karakter met veel groen/natuur en ‘echte mensen’.
Door een plattelandse omgeving te laten zien, wordt de doelgroep (bewoners buitengebied) aangesproken.