Debriefing
Het oubollige imago omzetten naar een nieuw, eigentijds en toekomstgerichte identiteit / huisstijl. Aantrekkelijk voor B2B en evenementen die in combinatie met de website en het magazine kan worden gepromoot.
Stad in Bedrijf is een business platform voor ondernemers. Dit bedrijfsmagazine volgt de actuele ontwikkelingen van het bedrijfsleven op en rond de Noordwest Veluwe op de voet en brengt deze scherpzinnig in kaart. Naast actuele bedrijfsinformatie is er ook ruimte voor advertenties, columns en informatie die belangrijk is voor ondernemers in de regio.
Het oubollige imago omzetten naar een nieuw, eigentijds en toekomstgerichte identiteit / huisstijl. Aantrekkelijk voor B2B en evenementen die in combinatie met de website en het magazine kan worden gepromoot.
Stad in
Bedrijf
Kernwaarden
Het werven van meer leden en daarmee het vergroten van het netwerk. Een platform creëren waar je als regionale ondernemer deelgenoot van wil en moet worden!
oftewel
Het logo van Stad in Bedrijf was al een bestaand logo, maar was toe aan een verfrissing, oftewel een restyling. Het is een krachtig en helder logo. Het woordje ‘in” staat letterlijk in het logo met daarachter een lijn die uitkomt op een lijnenspel in de vorm van een skyline (Stad). De lijn die naar de skyline loopt, zorgt voor verbinding, het netwerken. Ten opzichte van het vorige logo is voor een frissere kleurstelling gekozen met als extra steunkleur blauw.
#61b561
#000000
#7ccbe2
#ffffff
ik ben een positieve kleur met associaties als balans, harmonie, verbinding, vernieuwing en vertrouwen.
positive green
Headings
Broodtekst
In de fotografie wordt de echte ondernemer geportretteerd. Je ziet ze in hun eigen zakelijke omgeving, waardoor de mens in en achter de onderneming naar voren komt. Veel foto’s laten ook een impressie zien hoe de netwerkbijeenkomsten er dan uit zien en hoe deze events de ondernemers kunnen samenbrengen.
Dit netwerkplatform bestaat al 18 jaar en was nodig toe aan een opfrissing van hun imago. De herkenbare kleur groen hebben we niet overboord gegooid, maar iets opgefrist. Stad in Bedrijf staat altijd bekend om het magazine, maar anno 2020 is een goede website onmisbaar. De insteek is meer crossmediaal. Vandaar dat de stijl van zowel het magazine als website naadloos op elkaar aansluiten. Een clean geheel met een frisse uitstraling is het resultaat. Hiermee kunnen ze zeker weer even vooruit!
Cont
act
we drinken graag samen een kop (sterke) koffie om uw imago te laten groeien.
Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.
Akkoord, snap ik helemaal!U gebruikt een sterk verouderde internetbrowser.
Werk uw huidige browser bij naar de laatste versie. Update mijn browser nu