Debriefing

Het oubollige imago omzetten naar een nieuw, eigentijds en toekomstgerichte identiteit / huisstijl. Aantrekkelijk voor B2B en evenementen die in combinatie met de website en het magazine kan worden gepromoot.

Stad in
Bedrijf

Kernwaarden

  • zakelijk
  • fris
  • modern
  • online
  • offline

Missie/doel

Het werven van meer leden en daarmee het vergroten van het netwerk. Een platform creëren waar je als regionale ondernemer deelgenoot van wil en moet worden!

oftewel

“Netwerken en kennisdelen voor regionale bedrijven”

Color
mix

  • #61b561

  • #000000

  • #7ccbe2

  • #ffffff

#61b561

ik ben een positieve kleur met associaties als balans, harmonie, verbinding, vernieuwing en vertrouwen.

positive green

Typo
grafie

Headings

Broodtekst

fotografie

In de fotografie wordt de echte ondernemer geportretteerd. Je ziet ze in hun eigen zakelijke omgeving, waardoor de mens in en achter de onderneming naar voren komt. Veel foto’s laten ook een impressie zien hoe de netwerkbijeenkomsten er dan uit zien en hoe deze events de ondernemers kunnen samenbrengen.

het resultaat

Dit netwerkplatform bestaat al 18 jaar en was nodig toe aan een opfrissing van hun imago. De herkenbare kleur groen hebben we niet overboord gegooid, maar iets opgefrist. Stad in Bedrijf staat altijd bekend om het magazine, maar anno 2020 is een goede website onmisbaar. De insteek is meer crossmediaal. Vandaar dat de stijl van zowel het magazine als website naadloos op elkaar aansluiten. Een clean geheel met een frisse uitstraling is het resultaat. Hiermee kunnen ze zeker weer even vooruit!