“A logo doesn’t sell (directly),
it identifies.”

…zorg dus voor een goede herkenning van jouw merk of bedrijf.

We nemen je graag even (kort) mee in het proces, zodat je precies weet waar je aan toe bent als je kiest voor een website of webshop van Merk Meester.

1 01/ 1

Voordat we aan de slag gaan met het ontwerp van jouw logo en/of huisstijl, verzamelen we zo veel mogelijk informatie: in welke branche je je begeeft, welke producten je aanbiedt en wat jouw bedrijf uniek maakt. En natuurlijk welke concurrentie er is.

2 02/ 2

Op basis van de bovenstaande gegevens maken wij een logo voorstel dat helemaal aansluit bij jouw DNA en waarmee jij je duidelijk kunt onderscheiden van de concurrentie in de markt.

3 03/ 3

We vertalen het logo door in een consequente huisstijl die toe te passen in alle online en offline middelen. De basis daarvoor is een ontwerp voor briefpapier en visitekaartje, maar dat kan naar wens worden uitgebreid met zaken als: social media uitingen, flyers of posters en (online) advertenties.

Voorbeelden

Bekijk hieronder een aantal logo’s en huisstijlen die wij voor onze klanten ontwikkeld hebben. Nog meer zien? Ga dan naar onze cases pagina, daar vind je een overzicht van de meest recente cases.

Oké, en nu?

Een professioneel logo is natuurlijk een mooi vetrekpunt, maar is het ook genoeg om jouw boodschap bij jouw doelgroep te krijgen? In veel gevallen is het wenselijk om een campagne te lanceren om jouw (vernieuwde) boodschap te delen met jouw potentiële klanten.