“You cannot buy engagement.
You have to build engagement.”

…zorg dus voor een consequente en interactieve online communicatiestrategie!

We nemen je graag mee in onze online marketing werkwijze, zodat je precies weet hoe het proces voor jou kan gaan verlopen bij Merk Meester.

1 01/ 1

Voordat we starten met een online of digital marketing traject inventariseren we de wensen en doelen. Wat is het product of de dienst? Wie is de doelgroep? En het belangrijkste: wat is het doel van de online marketing campagne?

2 02/ 2

Op basis van de doelgroep en de doelstelling kiezen we juiste online marketing kanalen. Zo is een display campagne uitermate geschikt voor het creëren van naamsbekendheid en kun je met een campagne op Facebook en Instagram perfect een specifieke doelgroep (zoals jongeren of juist senioren) bereiken en aanzetten tot actie.

3 03/ 3

Vervolgens kunnen we voor de gekozen middelen de uitingen gaan vormgeven. Variërend van stories voor Instagram of Facebook tot interactieve HTML5 bannersets, we maken alles zelf in-house en uiteraard helemaal op maat voor jouw merk.

4 04/ 4

En dan is het tijd om de campagne daadwerkelijk te starten. We kunnen dit helemaal voor jou inrichten en belangrijker nog: monitoren welke resultaten er behaald worden. Want soms is het goed om de campagne bij te sturen om een optimaal resultaat te behalen.

5 05/ 5

Optioneel kunnen we een online marketing campagne ook afsluiten met een kort evaluatierapport, waarin we de prestaties van de campagne beoordelen en vergelijken met benchmarks, zodat je voor een eventuele volgende campagne weer meer inzicht hebt.

Voorbeelden

Bekijk hieronder een aantal websites die wij voor onze klanten realiseerden. Nog meer zien? Ga dan naar onze cases pagina, daar vind je een overzicht van de meest recente websites en webshops.

Eerst zien, dan geloven?

Ben je geïnteresseerd geraakt, maar toch nog niet 100% overtuigd? Kom eens langs op ons kantoor. We laten je graag zien hoe wij campagnes voor andere klanten hebben ingericht en belangrijker nog: wat deze campagnes uiteindelijk hebben opgeleverd. Wees dus welkom, de koffie staat in ieder geval voor je klaar!