“The customer rarely buys what
the company thinks it is selling him”

…zorg dus dat je de sterke kanten van jouw bedrijf ziet vanuit het klantperspectief!

Hoe werkt dat precies, zo’n sterk merk onderzoek? Dat vertellen we je graag kort en bondig door middel van onze werkwijze.

1 01/ 1

We gaan van start met een inventarisatie. We zullen samen met jullie (jij én een aantal collega's) om de tafel gaan zitten en een post-it sessie houden waarin we uitkomen op jullie sterke kanten, de bedreigingen, kansen en gevaren.

2 02/ 2

Daarna maken wij een plan met bijbehorende presentatie en conclusie. Een conclusie die leidend is voor de tone-of-voice van jullie reclame-uitingen. Een richting die ervoor zorgt dat een campagne gemaakt kan worden op basis van de wensen en positionering.

3 03/ 3

Wanneer bekend is hoe we van jullie een STERK MERK kunnen maken, kunnen we samen kijken hoe we dit sterke merk kunnen lanceren middels een campagne. Deze twee elementen samen zal de start zijn van jullie nieuwe zelf.

Voorbeelden

Bekijk hieronder een greep uit de klanten waarvoor wij een sterk merk campagne uitvoerden. Nog meer zien? Ga dan naar onze cases pagina, daar vind je een overzicht van de meest recente cases.

Let’s go

Ben jij ook benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf of twijfel je welke richting je moet kiezen om (verder) te groeien? Kom gewoon eens langs voor een vrijblijvende kennismaking waarin we je meer kunnen vertellen over het proces en de resultaten.